ہنزہ نیوز اردو

عید قربان اور ضلع ہنزہ کے رسم و رواج

اس پوسٹ کو شیئر کریں۔

ضلع ہنزہ میں عید قربان کے منفرد طریقےضلع ہنزہ میں عید قربان کا تہوار ایک خاص اور منفرد طریقے سے منایا جاتا ہے جو شاید دنیا بھر میں اپنی مثال آپ ہے۔ یہاں عید کے موقع پر تمام قربانیاں جماعت خانوں، یعنی عبادت خانوں، میں لائی جاتی ہیں جہاں نہ صرف اجتماعی دعا کی جاتی ہے بلکہ قربانی کا گوشت بھی منفرد انداز میں تیار کیا جاتا ہے۔اجتماعی دعا اور قربانی کا عملعید قربان کے روز صبح سویرے لوگ اپنی قربانیاں لے کر جماعت خانوں کا رخ کرتے ہیں۔ یہاں سب مل کر اجتماعی دعا مانگتے ہیں جو اس موقع کی روحانی اہمیت کو اور بھی بڑھا دیتی ہے۔ اس کے بعد قربانیوں کا گوشت تیار کیا جاتا ہے، جسے بعد ازاں فی گھرانہ مساوی طور پر تقسیم کیا جاتا ہے۔برابری اور اتحاد کی مثالقربانی کا یہ انداز معاشرے میں موجود فرقہ وارانہ اور طبقاتی فرق کو ختم کرنے میں معاون ثابت ہوتا ہے۔ یہ طریقہ کار اس بات کی عکاسی کرتا ہے کہ سنت ابراہمی کا فرض پورا کرتے ہوئے برابری اور اتحاد کو فروغ دینا کس طرح ممکن ہے۔ اس منفرد طریقے سے نہ صرف سنت ابراہمی ادا ہوتی ہے بلکہ معاشرتی برابری کا بھی خوبصورت مظاہرہ ہوتا ہے۔

معاشرتی فوائد
یہ رسم جہاں مذہبی فریضہ ادا کرتی ہے وہیں معاشرتی تفروقات کو کم کرنے میں بھی اہم کردار ادا کرتی ہے۔ ہر گھر کو مساوی مقدار میں گوشت ملتا ہے، جو کہ غربت اور معاشرتی عدم مساوات کے خاتمے کا ایک عمدہ طریقہ ہے۔ ہنزہ کے لوگ اس عمل سے نہ صرف مذہبی بلکہ معاشرتی طور پر بھی مستحکم اور متحد نظر آتے ہیں۔
نتیجہضلع ہنزہ میں عید قربان کا یہ منفرد طریقہ کار دنیا بھر میں اپنی مثال آپ ہے۔ یہ طریقہ کار نہ صرف مذہبی طور پر اہم ہے بلکہ معاشرتی برابری اور اتحاد کو فروغ دینے میں بھی ایک مثال ہے۔ یہ رسم ہمیں یہ سکھاتی ہے کہ کیسے ہم اپنے مذہبی فرائض کو ادا کرتے ہوئے معاشرتی انصاف اور برابری کو بھی یقینی بنا سکتے ہیں۔

مزید دریافت کریں۔